Hariduslikud rehabilitatsiooniteenused toetavad isikut, kelle andekus, õpiraskused, terviseseisund, puue, käitumis- ja tundeeluhäired, pikemaajaline õppetööst eemalviibimine või kooli õppekeele ebapiisav valdamine on pärssinud iseseisvat toimetulekuvõimet. Ülesandeks on rehabiliteeritava motivatsiooni, oskuste, vilumuste ja üldise tegevusvõime arendamine.
Tegevuseks on kognitiivse võimekuse (taju, tähelepanu, mõtlemine, mälu, sihipärane töövõime jne) treenimine, kõnearendus ja alternatiivse kommunikatsiooni õpetamine.
Eripedagoog analüüsib:
- õpivalmidust, õpivõimet, õpitempot;
- koostöövalmidust ning koostöö- ja suhtlemisvõimet;
- iseseisvust;
- eelteadmisi, arenguseisundit;
- motivatsiooni ja huvisid;
Teenused on:
- individuaalsed teraapiad;
- rühmategevused;
- perenõustamised.